Wednesday, June 23, 2010

sahabat


erm..duduk sorang2 kat rumah ni wat ana teringat pada sahabat2 ana suatu ketika di sekolah dahulu,cikgu2 yang dah byk bagi ilmu dan sahabat2 yang baru ana kenali di universiti..kadang2 ana tertanya2 apakah sebenarnya yang ada dan perlu ada dalam sebuah persahabatan.. zaman persekolahan mengingatkan ana tentang betapa ana teringin mempunyai sebuah persahabatn yang indah dan kekal..dalam pencarian ana terlalu banyak yang ana lalui..sukar kan mencari sebuah persahabatan yang bersandarkan keikhlasan? ana tidak tahu kenapa kadang2 ana rasa yg persahabatan tu terlalu subjektif untuk difahami..umm..

1 comment:

ir.cahayasaksi said...

tak perlu cuba untuk fahami. kerana ia memang sesuatu yang subjektif dan terlalu sukar untuk dijelaskan. malah keikhlasan juga tak dapat diukur sahabat.cukup lah kalau dapat merasainya.kalau nak rasa indahnya bersahabat,maka bertindaklah sebagai seorang sahabat.. :)