Sunday, March 18, 2012

Calculating..

Assalamualaikum..

waaa..akhirnya dpt juga "connected to the internet"..ehehe..almaklumla wifi UiTM ni ada jer prob dia..
now,i'm gonna talk about my calculation..hehe..kira2?ape je yang kau kira wani..actually, yesterday i'm calculating my target..umm,tiba-tiba rasa macam perlukan sesuatu untuk naikkan semula semangat untuk menuntut ilmu..selalu sy dengar..Allah tidak melihat kejayaan seseorang tu..tapi Dia melihat sepanjang mendapatkan kejayaan tu..usaha yang seseorang tu telah buat untuk dia perolehi kejayaan tu..niat yang dia letakkan dalam meneruskan cita2 yang diimpikan..mcm tu lah yang sy cuba lakukan..sepanjang sy menuntut ilmu kt sini sy cuba yang terbaik untuk tidak mendapatkan sesuatu kejayaan itu dengan menipu diri sendir..tapi sy letakkan keyakinan dalam diri, walau macamana susah pun untuk kita meguasai sesuatu subjek tu..jgn sesekali tipu diri sendiri dan tidak jujur..apa yang kita buat sekarang akan menentukan siapa kita pada masa sepan nanti..as long as you know who you're, at which level u can reach and never forget do it with your heart and by work hard..there is no limitation in getting what u want as long as it is in line with Islam outlined..
"limits exist only in the souls of those who DO NOT DREAM..! "

Ya Allah, help me and allow me to fulfill my DREAMS..

All the best to all my friends and me myself..:)


p/s: Ya Allah, bantulah dia menghadapi ujianMu..lindungi dia..



1 comment:

FieFieHaziani said...

ciayokkkk wani!!!!!!