Friday, July 23, 2010

TABAH UNTUK DIA

ya Allah aku perlu tabah untuk dia agar dia bersemangat dalam menempuh segala ujian dan cabaran yang telah kau tetapkan padanya ya Allah..

ya Allah andai kata aku terjatuh lemah Kau bantulah aku bangun kembali agar aku dapat kuatkan dirinya..

ya Allah andai dirinya merasa ingin berputus asa kau letakkanlah kesabaran dalam dirinya agar dia tetap kuat melalui tarbiyahMu..

ya Allah,Kau jauhkanlah dirinya dari perkara yang memudaratkan..sesungguhnya ya Allah aku sayangkan dirinya keranaMu

ya Allah,berilah dia peluang untuk merasa kebahagiaan sepertimana dia doakan dan mahukan kebahagiaan untuk diriku..

ya Allah,Kau letakkanlah dalam dirinya satu kekuatan dan kepercayaan agar sentiasa bersandar dan berharap padaMu ya Allah..

ya Allah jika Dia memohon kepadaMu,Kau terima dan makbulkanlah doanya ya Allah..

ya Allah dengarlah rintihanku ini..


Aku Perlu Tabah Untuk DIA,ya Allah..

8 comments:

eyda said...

UNTUNG LA siapa JADI 'DIA'... :)

rindu_jihad said...

erm..untung ker?

emad said...

wei..wei.. tlg la bg analysis.
aku dah la lemah bab sastera.. hohoho

rindu_jihad said...

weyh ni xda sastera ea emad..straight forward..huh!

eyda said...

rindu jihad'sy slh ckp..org tu sebenarnya bukan betuah je.malah sangat betuah. :)

saudara emad.x perlulah analysis.kalau nk senang faham cbe replace word dia,dgn nama kmu..make it simple.heheh..

rindu_jihad said...

ida!!!ko nih kan ada jer nak ngenakan ak dgn emad..kan emad kan??
sangat btuah naper??

eyda said...

la..tu untuk memudahkan saudara emad faham ape yg saudari rindu jihad cuba sampaikan..sape sbenarnya 'Dia' tu rindu jihad je yang tau..

maaf la kalau mnimbulkan salah faham..heheh,, :p

rindu_jihad said...

owh..dimaafkan..
rindula smua2..